15 Ağustos 2016 Pazartesi

Venüs - Neptün Karşıtlığı Satürn ile T-Kare; Deryadan Geçip Kıyıda Boğulmak!

Bo Bartlett


Azcık yok yerden sinameki görünümler var gökyüzünde de, UYARMADI demeyin :)))
  • Satürn & Mars kavuşumu giderek tam halini almaya başladı.
  • Başak'taki Venüs ise, bugün Balık'taki retro Neptün'e karşıt açıda ve Satürn & Mars kavuşumu bu karşıtlığa 2 derece açılı bir T-kare yapıyor.
  • Aynı karşıtlık, yine genişcene açılarla Bugün Pluto ile kavuşan Ay'dan ılımlı açılar alıyor.
  • Merkür ve Jüpiter de Başak'ta, kavuşum halinde !

MEALİ;
Çooook detaycı ve detaylara takılmaktan büyük resmi görememeye çooook yatkınız!

Bizim ISRARLA takıldığımız bir mesele üzerinde ''ama... ama... amaa.....'' diye bozuk plak gibi gidip gidip gelmekten dolayı, olacak işi durdurmak, deryayı geçmişken diz boyu suda boğulmak gibi bir eğilim içinde olabiliriz.

Bu çukura düşmemek için şu soruları kendimize soralım;
Benim ASIL ÖNCELİĞİM nedir?
Şu anda takıldığım konu büyük resmin içinde nereye oturuyor?
Ben bu konuyu, ana meseleleri hallettikten sonra çözsem ölür müyüm :)))
Engel veya sorun olarak algıladığım şeyler, aşılamayacak kadar büyük duvarlar mı yoksa ben ''niye burada bu duvar var?'' diye kal geldiye mi bağladım?
Duvarın etrafından dolaşılacak bir yol bulmak için çaba göstersem vaktimi daha verimli kullanmış olmaz mıyım?
Anlamsız bir inatçılık yüzünden, kendi önümü tıkıyor olabilir miyim?

Dır dır vır vır ile bir ömür geçer de, sonra bize yine biz yanarız Dostlar!

Zamanın kalitesi bizi MAHKUM ETMEZ! Bize takıldığımız yerlerden sökülmenin sandığımız kadar da zor bir şey olmadığını öğretir.

Önceliklerimizi kaçırmadan, büyük resmi unutmadan, mükemmel olacam ya da TAM İSTEDİĞİM GİBİ OLACAK diye verimli olamayan bir insan haline dönüşmeden, yaşayalım ve CAN VERELİM ETRAFIMIZA :)

Olumlu ve verimli günler dilerim ;)

Ay ben ne zamandır İbrahim Malouf çalmadım size ... KALTHOUM :)


Hiç yorum yok: