28 Temmuz 2012 Cumartesi

ATEŞ ÜÇGENİ ... Size Gereken Pişmanlık değil İdrak!


Retro Merkür ve Güneş Aslanda birbirlerine yakın seyrediyorlardı birkaç gündür. Şimdi kavuşum halindeler ve biraz daha böyle içiçe olacak enerjileri... Kafamız hep ''O mu haklıydı ben mi? Öyle yapmasaydım da böyle yapsaydım daha mı etkili olur du? Ya beni yanlış anladıysa...! Aaaa yoksa o şunu mu kastetmişti? Acaba kötü bir tercih mi yaptım?'' gibi kaygılı sorgulamalarla dolu. Retro Uranüs'ün Koç'tan yaptığı üçgen açı, aklımıza flashback'ler halinde birçok olay, görüntü ve sözcüğün gelip gitmesine, karşımıza sürekli hatırlatıcı imgelerin çıkmasına, geçmiş hayaletlerin renkli sinemaskop evimizin ve kalbimizin içinde dolanmasına yardım ettiği de cabası!

Ay'ın Kuzey Düğümü ise, Yay'dan bir üçüncü bileşen daha veriyor bu görünümlere... Aslında bu Ateş Üçgeni sessiz ama etkili bir biçimde süredir gökyüzünde... Bugün Ay'ın bizzat iki gündür bizi için için geren ve en umulmadık tepkileri vermemize neden olan Akrep'ten çıkıp Yay'a girmesiyle tetiklenecek.

Dolun haline yaklaşan Ay'la enerji kazanan Ateş Üçgeni geçmiş hakkında kaygı ve pişmanlık duymak yerine, yeni bir bakış açısına ihtiyacımız olduğunu farkettirecek bize!

İşimize yaramayan hüzünler, anlamsız beklentiler ve hem kendimize hem de başkalarına yönelik keskin yargılarla burnumuza kadar doluyuz! Oysa olanlar oldu... Ve gelinen yerde, sadece yeni seçimler var bizim için. Bozunmuş, çözümsüzleşmiş, aslında içi boşalıp vesvese ile dolmuş zihinlerin ateşle tazelenmesi lazım. Şimdi yapılacak şey; sadece biraz huzur, sadece biraz cesaret, sadece küçük bir adım...

Küçük ve uygun bir adım, kaderde açılan yeni bir kapıdır! Dönün sırtınızı ensenizdeki arı kovanlarına ve aydınlık bir kapı açın...

MÜZİK : Karnaval Sabahı -MANHA de CARNAVAL - eğlence, kavga, tükenmişlik, yarım kalmışlık, ve yığınlar halinde gözümüzün önünden geçen görünümlerin ardından iyi bir uyku ve temiz bir bardak su gibi Elizete Cardoso'nun sesi...


http://www.youtube.com/watch?v=nVkDfnGobmI&feature=related

bir de Baden Powell'in gitarıyla çalınmış yorumu koyayım sevenlerine :) bence şahanedir...


http://www.youtube.com/watch?v=g8tyya8HPQc

Hiç yorum yok: