23 Eylül 2012 Pazar

Oğlaktaki AY Pluto ile Kavuşumda … Beni Yak Kendini Yak Herşeyi Yak!

Bugün Ay kendimizi ”hayal kırıklığına uğramış” hissetmemize neden olan Oğlak’ta … Üstelik akıllı mantıklı olmamızı öneren Merkür’e kare yapıp, elinde çakıyla gezen Pluto ile kavuşuyor! Bu tam bir ”beni yak kendini yak herşeyi yak!” cinnetidir… Ve elbette böyle hallerden kimseye hayır gelmez.

Sonuçlar bir anda ya da günde oluşmazlar. Bir haksızlığa uğradıysak dahi, bu ”uzuuuuun ve bizim de bazı yerlerinde bariz hatalar yaptığımız” bir sürecin sonucudur. Biz genelde başımıza gelene reaksiyon vermeyi tercih eder ama ”ben geliyorum” diye bağıran belayı/sınavı görsek de, önlem almaya yanaşmayız. Çünki sistemimiz hep HAKLI OLMAK üstüne işler…

Canımız sıkkınsa kaytarmaya, kızgınsak terslenmeye, mutluysak sorunları görmezden gelmeye, bizim olmayanı istiyorsak almaya, artık sıkıldıysak gitmeye, zor geldiyse kaçmaya, aldatıldıysak kızmaya hatta intikam almaya hep ve daima hakkımız vardır!

Hakkaten VAR MIDIR? Ya böyle düşünmenin bize getirdiği sonuçlar…

Bugün olan herşeye, ya da bugün canınızı sıkan herşeye şu gözle bakın; ben bunu bir biçimde hak ettim! Çok sinir bozucu değil mi… Olayda siz haklı olsanız, dahi sonucun bir biçimde size görmeniz gereken birşeyi gösterdiğini, değiştirmeniz gereken birşeyi işaret ettiğini, asıl çeki-düzen vermeniz gerekenin kendiniz olduğunu kabul etmek çok güç.

Ne var ki, aynı Ay'ın bir eli de şifa veren Chiron'a uzanmış... Güneş ise hala Ay Düğümleri ile ılımlı görünüm halinde… Hala, ”yolunu seç… kendini bul” diye sesleniyor bize gökler! Bırakın onu bunu yıkmayı yakmayı… bırakın kızıp bağırıp intikam almayı… ”Ama ben…” diye başlayan cümleler kurmayı bırakın! Bu çağrıyı dinleyin…

Gencebay ustanın en güzel şarkılarından birini DUMAN enfes yorumlamış… USLAN ARTIK DELİ GÖNÜL


Hiç yorum yok: