2 Mart 2013 Cumartesi

Akrep’teki AY Satürn ile Kavuşuyor … DERMANA SAR BENİ


Chronic Pain
Chronic Pain


Ay Akrep’teki yolculuğu sırasında Satürn ile kavuşuyor. Güneş zaten Chiron ile kolkola… Bugün Pluto – Satürn – Chiron Üçlemesi tek kelimeyle ”Şaha Kalkıyor!”

Ay Akrep’te yakar yıkar… Satürn’le kavuşması ise, ateşten çıkmış çeliğin suya girip kavi bir hal alması gibi birşeydir! ”Kalp kılıç mı ki…” diyen olursa, derim ki ”Kılıç ille de birini öldürmek için çekilmez… İskender Gordiyon Düğümünü de kılıçla kesmişti. Yanan kalbi soğutmak ve kavi hale getirmek, kalbin akılla bütünleşip, duyarlılığımızın İŞE yarar hale gelmesidir!”

Güneş’in Chiron’la birlikteliği zaten bu ara cerrahi müdahaleler için mükemmel bir dönemden geçtiğimizi söylüyor… Kalbin acıyan yaralarına el atacak şeyler oluyor biz istesek de istemesek de…. Bize ise, kaçmak yerine bıçağın altına yatıp bu dönemin şifasından yararlanmak düşüyor.

Ne olacak bu kadar ameliyat ameliyat derseniz :) Oğlak’taki Pluto olduğunu hatırlatırım bu üçlemenin zirve noktasının… Yani değişeceğiz. Bugünki sorunların temelinde yatan çıkarımları yapan aklımızın – doğal olarak – ALMADIĞI şekilde ve kolaylıkla – değişeceğiz. YETER Kİ kendimize acıyarak, gelen şifaya direnmeyelim!

Ya ben habire döndürüp çevirip aynı şeyleri yazıyorum bu ara… Ama neyleyim ki hal-i pür melal bu minvalde :)

Dostlar, bakın aynadaki Cemal’inize… Ve ondaki güzelliği görün. Gözyaşları kalbi yıkar… Bugün az biraz ya da bolcana ağlayın. Ve görün nasıl yumuşayacak sertleşmiş çizgileriniz… Kalbiniz bir kılıç olup hayatınızın düğümlerine vursun! Vursun ki, yolu açılsın ömrünüzün… Gönlünüzün gölgede kalmış tozlanmış kuytularında GÜL açsın, güneş çıksın, AŞK olsun…

Gönlümce, Baba’nın en güzel şarkısıdır… HATASIZ KUL OLMAZ… Tarkan’dan filan değil, direkt kendi güzel sesinden

”Hatasız Kul Olmaz Hatamla Sev Beni

Dermansız Dert Olmaz Dermana Sar Beni

Feryada Gücüm Yok Feryatsız Duy Beni

kAYBETTİM kENDİMİ nE olUR

BUL beni …SEV beni!”

Özümüzdeki güzelliği bulup sevdiğimiz bir gün olması dileğiyle…

http://www.youtube.com/watch?v=O1cHIYL_ppA


Hiç yorum yok: